Wednesday, March 5, 2008

أما هذه فرقصتى أنا

من فترة قصيرة كنت تابعت أخبار التلات بنات اللى دار الشروق طبعت مدوناتهم فى كتب ,, وكنت شوفت اللقاء الأخير اللى اتعمل معاهم على قناة أو تى فى ,, المهم
يوم الأحد اللى فات عديت على فرع الشروق اللى جنبنا فى الكوربة واشتريت التلات كتب ,, وبدأ بكتاب أما هذه فرقصتى أنا لـ غادة محمد محمود و دا عنوان المدونة بتاعتها
مممممممم
متعة ,, استمتعت جداااااا بالكتاب ,, ماشاء الله عليها (أنثى أديبة ) ,, من فترة طويلة ماعيشتش نفس الشعور بكتاب زى الكتاب دا
بجد حسيت بحاجات كتير وكنت فى قمة سعادتى ,, يومها أصلا معرفتش أنام ,, فضلت طول الليل أفكر فى الكتاب
أنسكب ألوانا و أنفرد مدنا
سبعات
عن تلاشى الجسد
أحتفل بك فى نفسى و بنفسى فيك
ماريان
باحب الدنيا دى لما
أما هذه فرقصتى أنا
بيت من سكر
يتم
لحظة
بل هى الأشياء الصغيرة
سر
فى مساحة باتساع قلبى
فعل الحب
فى وسط البلد
دفا
بوح
دى أكتر حاجات علقت معايا أوى , الكتاب كله تحفة وطبعا المدونة بتاعتها والشخصية نفسها ,, ربنا يوفقها ان شاءالله ويسعدها ويسعد كل اللى حواليها
انا لسه مابدأتش فى الكتابين التانيين ,, لما اخلصهم حقول رأيى بردو

No comments: